torsdag 17 januari 2008

Snart smart hem klart


Snart är våren här. Det känns mer än underbart. Det ska vara glädje,energi,fester,lycka,vänner,sol,chill och mys. Alexander och jag har strukturerat upp mitt liv idag. Han är en riktig stjärna på det där och vi kom fram till att det skulle ju faktiskt kunna vara hans framtid. Tro mig det är svårt att hitta någon som han, han är guld värd.

Smart. Skulle väl vara att ta i. Fick ett jävla f*ttbetyg i Engelska B idag, jag är så jävla besviken på både henne och mig. Ska väl göra ett försök att övertala domen för fan det ser inte bra ut det här. Orkar inte med skitbetyg som förstör framtidsplanerna. Vad gör det en lärare om den väljer det högre betyget när man ligger och väger mellan två betyg? En fråga vi nog aldrig får svar på. Besvikelse va dagens ord, orka inte med det. Mammas fina ord " för oss kommer du alltid vara MVG" Jag får se på hennes liv och ta lärdom. Vad gör hon nu.. jo hon är chef. Har hon -utbildning? Neij! ( IHH våren -08 tog Örebro in nån idioto som hade endast 0.3 på HP. IHH GLAD! dock är det ju alltid lägre på våren med skit samma :))

Hem till syrran (som numera bosatt sig hos henke) efter skolan. Kika lite på datorn efter högskoleprovsintagningar och betygsintagningar i olika städer. Må gud vare med mig den 5 april på högskoleprovet! Börjar bli mer och mer into Örebro. Jag kan inte sätta finger på vad det är men det lockar på nå vis :)

Klart med pappas present nu, till stor del. En idé ska bara göras verklig och sen har brorsan fixat present idag. Det blir mucho bueno och det blir nog en och annan tår efter att minnen väcks till liv från pappas sida. 1 1/2 vecka kvar tills det luktar 50årsfest big time, det ska bli tidernas fest :) Och apropå klart så har jag fixat med LOK-stöd och Verksamhetsberättelse idag så PeO:s utbrott på mig igår har nog lagt sig i morrn, I hope! Klart man fick vääärldens träningsvärk efter passet igår, aotch! Vilodag i dag men i morrn är det upp på cykeln igen :)
Blir en fredag med först Jenny sen Nathalie. Har inte träffat, träffat jenny på hur länge som helst. Det finns lixom ingen tid. Ska bli supermysigt, längtar! På kvällen ska syrran och jag flytta lite småprylar sen ska vi mysa med lite käk i hennes nya lya.
Tack för idag Alexander,Sis och Mamma :)
Du tog ett steg i rätt riktning idag.
Drar den där djupa sucken genom mig.
Det känns redan lättare.

Inga kommentarer: