måndag 27 april 2009

en underbar helg - fyra underbara månader

I lördags möttes Christian och jag upp på tåget mot Sthlm. Fick checka in på hotellet på en gång och lasta av lite grejer innan vi påbörjade vår dag bland alla butiker. Som alla andra gånger ladda vi upp på Kafferepet och gjorde sen Åhlens city osv osv. En supermysig dag och mycket shopping för oss båda ( okey.. ja tjuvstartade redan på fredagen med ny outfit och klippning, bus bus) Sen gick vi tillbaka till hotellet en sväng innan vi gav oss ut för att leta restaurang. Vi hitta en mongolisk som var jätte mysig även om mattimingen var sådär. Sen gick vi på promenad genom gamla stan och tog en flaska vin på ett av alla urmysiga ställen. Vid 23-tiden började vi leta oss tillbaka hem till vårt hotell. Sen läggtid och upp tidigt för hotellfrukost och möte med SSIF. Vid 16 avslutade vi mötet och Christian och jag avsluta med Kafferepet och tog sedan x2000 till Hallsberg, kanon smidigt! Väl hemma där beställde vi pizza och hade lite massage och mys, perfekt avslutning. Idag vakna jag upp bredvid min prins som log såå fint och sa 4 månader idag beatrice. Dom 4 bästa av mina 244 månader jag upplevt. Åkte hem vid halv ett för att jobba 16-21. I morrn är det upp med tuppen och befinna sig på jobbet 08.00, roligt!

Inga kommentarer: