torsdag 9 april 2009

Laddar för en tuff dag

Håller på att göra mig i ordning och ladda så gott det går inför begravningen som börjat kl 12.00 i Irsta Kyrka. Det kommer bli tufft men jag ska lägga min energi och stöttning på syrran som ska sjunga.
Kl 16.00 väntar maxi på mig, jobbar till 21.30, hoppas verkligen jag orkar med det också. Årets värsta dag väntar inom livsmedelshandel, jippi?! Annars funkar allting bra på jobbet och jag trivs mer och mer då jag lär känna flera. Och dom som jobbar där är tydligen helnöjda enligt kassachefen :)
Förresten anmälda jag och christian oss som sökande hos mimer igår. Hitta en lägenhet vi var sugna på att kika på och det var såklart sista anmälan i går, tur vi hann med där. Får se om vi blir tilldelade en visning. Förmodligen inte med 70 pers som var intresserade, attans!
Annars har vi hittat två andra riiiiiiiktigt nice, dock bostadsrätt, och inflyttning vet vi inte när det är. Bara hålla ögonen öppna med andra ord :)

1 kommentar:

Jenny Ström sa...

ring vår hyresvärd, - finns ju lediga lägenheter :D