fredag 3 april 2009

Liksom du & jag är allt som behövs

Pappa undrar vad man egentligen gör i Hallsberg, hur man liksom håller sig sysselsatt i 3 dagar. I mina öron låter frågan ur dum. Det behövs inget att göra, det är bara du & jag. Vi umgås med varandra, myser, går promenader, myser framför en film, lagar lite tacos eller så. Njuter mest av sällskapet, livet, och tänker att precis såhär ska det alltid vara. Dem här dagarna var perfekta. Gick inte alls så snabbt som dem brukar, men såklart vill man aldrig att dagarna ska ta slut. Dagarna har bjudit på fint vårväder och vi har gått långa promenader runt hela Hallsberg dem här två kvällarna. Pratat om allt mellan himmel & jord, stannat för att gunga i en lekpark och bli barn på nytt, kollat på lite hus och lekt med tanken om hur man själv skulle vilja bo. Vi har kommit varandra ännu närmare om möjligt. Vi är som gjorda för varann du och jag.
































Christian fick lite vettiga presenter av mig också. Nya skitsnygga lakan och två fräscha kuddar, en lite sängmakeover alltså :) Nu är den nästan lika mysig som min, hihi :)

Inga kommentarer: