söndag 5 april 2009

Man får ha flera favoriter

I går fick jag träffa två av mina 3 favorit pojkar. Först kom Alex hit och vi tillbringade heeeeeeeeela dagen på bryggan. Var verkligen skönt att prata av sig lite :) Sen gick vi på promenix och upptäcktsfärd - hitta ett nytt guldställe! Sen åkte vi hem hit en sväng innan det bar av till brorsan. Han bjussa på jättegoood mat och sen kollade vi på Pulp Fiction.. han har fått i uppdrag att visa mig några av världens bästa filmer :) Vi käka glass & chokladsås och bara mös hela kvällen! Strålande sol och trevligt sällskap heeela dagen, perfect!
Idag kom min 3de favoritkille så nu är helgen komplett, hihi! Vi har tränat, och christian bjöd på lunch då jag klarade 40 kg bänkpress...haha! Nu ska vi snart på promenad, ska visa guldstället vi hitta igår och hoppas på att det vi ristade i isen står kvar. Tyvärr är vädret skit men vi tar oss nog dit ändå.
Ciao

Inga kommentarer: