onsdag 29 april 2009

Just an ordenary day

Jag längtar tills kl 18 i morrn. Då är jobbdagen över och äntligen väntar 3 underbara dagar med min älskling, även om jag då jobbar halvdag lör-sön. Dagarna är så långa när man går och längtar efter att få träffa Christian, usch! Jag känner mig så där riktigt "mammig". Hur blir det i Christian-form? "Christianig" Well well I don´t care, så länge det blir torsdag kl 18 snaaaaaaaaaaaaart!
Vi ska förresten käka med mami och papi och sen elda lite brasa med grannarna :) Ska krypa ner i sängen och dra täckena upp till hakan. Ska nog trycka i ipoden i öronen och skriva av mig lite tankar och funderingar, var alldeles för länge sen!

Va ute och promenixa 20 min och sprang 30 min i dag, riktigt nöjd då jag inte är i nån slags springkarriär direkt och har NOLL psyke för det. Sen var det jobb 15-22.15, stängning alltså, heja!

Inga kommentarer: