tisdag 5 maj 2009

En fullspäckad dag säger svisch

Stämpla ut vid 22.20 i går, poppis! Sen upp och jobba på dagis 07.30 i morse eftersom jag ändå inte hade inbokat maxi. Sen var det på stört ner på stan vid halv ett för att träffa Alex. Vi fika och bara umgicks han och jag:) Behövde vi, aset flyttar ju till Tjörn i höst. tUMMEN ner!!! Sen var det dags för ELIT möte vid 17-snåret och vi fick en heldel gjort vi som var där . Möte i Eskilstuna på Måndag också :P Sen cykla jag i regn och rusk hem till Jenny och kedjan hoppa av x antal gånger så jag gav upp halvvägs och ringde skjuts. Väl där så chillade vi mest och uppdatera lite om livet samt kika på 4-5 miljonerslägenheter här i stan. Drömma kan man alltid :D
I morrn ska jag hämta Chris vid 10-tiden sen ska vi träna och efter det baaaaaara mysa och ta det lugnt. Längtar!

Inga kommentarer: