torsdag 28 maj 2009

sistersister day

Vakna upp vid 10 - snåret sådär ordentligt. Låg och drog mig lite sen gick jag upp och käka frukost samt läste heeela tidningen, länge sen! Sen fixa jag lite med mail och så, efter det gav jag mig ut på en löprunda. Gick riktigt bra faktiskt, för att vara jag :) Efter det duschade jag och käka lite mat sen for jag ner på stan för att ääääntligen få träffa min kära syster! Vi gick på stan en repa och tog en fika på Cornetto. Prata såklart om allt mellan himmel och jord, som vi alltid kan göra. Det är så skönt att vi har varann, nathalie och jag, för vi förstår varandra såå väl. När nathalie skulle vidare så åkte jag till gymmet. Jajemän! Tränade två gånger idag :) Vet inte vad jag fick för mig men det var liksom solningen som lockade så tänkte jag - jag kan ju köra en maskin eller två när jag ändå är där. Men allt gick så jävla bra och jag körde cross trainer rätt hårt i 20 min och sen 40 min styrka på det. Sen var jag värd min solning i 25 min, underbart!
Nu ska jag packa väskan och sen gå och lägga mig. I morrn väntar jobb 9-15.30 sen åker jag till Christian vid fyra! :D En riktig myshelg ska vi ha, samt hälsa på både hans pappa & även mamma på mors dag :)

Inga kommentarer: