lördag 16 maj 2009

Hey everybody! It´s beatrice calling from the island! HAHA!
Nej, men direkt från Gotland är det i allafall :) Ska strax iväg på mötesdag nr 2 och laddar för en heldag samt idrottsfest i kväll. Jag kan meddela att jag redan nu är heeeelt slut, inte bra! Men det är mer givande än jag trodde och man förstår faktiskt en hel del. Idag kommer våra motioner upp och framför allt den om ungdomsinflytande ska bli spännande. I morrn efter lunch åker vi hem igen och då väntar ett möte i STHLM tom. måndag. Sen ska jag ääääntligen åka till Hallsberg, till min gullis :) Längtar så efter honom! Veckan blir lugn på jobbfronten. Ska försöka umgås så mycket som möjligt med dom som står mig nära tänkte jag! Nu måste jag bege mig till kongresshallen nere vid havet, Ciaaaaaaaao!

Inga kommentarer: