söndag 24 maj 2009

Wake up from your dream and get Back to work

I fredags kväll var jag och alex hem till josefina. Laga tacos och käka massa gooodizz. En sjuuukt mysig kväll, verkligen! Ska träffa alex på tisdag igen, mysigt värre :D
Igår var en helt sjukt seg dag. Jag gjorde lite lite nytta men sega mest runt i massor av timmar. Tog mig i allfall i kragen och stack ut på en löprunda, alltid nått! Sen åkte jag ner och träffa jenny. Vi tog en fika på Cornetto som har tagit riktiga rackartag i sin personal sedan insändaren i VLT, hoppsan! Nästan för uppenbart enligt en stammis som mig, men synd o klaga. Sen fiska jag upp Christian på stationen. När vi kom hem käka vi Spicy Hot och därefter spelade vi pingis i grannens garage, sviiin kul! Sen mös vi framför tvn och somna i varandras armar vid 23!!! Vakna vid 1-tiden och undra vad som hänt, hahah! Idag tog vi det bara lugnt innan jag åkte och jobba vid 14.30 :( Christian åkte och kolla på fotboll med brorsan och Åhman sen åkte dom och spela fifa, så fick hämta upp christian i stan efter jobbet. Sen åkte vi hem hit och mös 2 timmar innan sista tåget hem och jobb väntar :( På onsdag åker vi till STHLM för en riktig mysdag. Ingen av oss behöver speciellt mycket, men desto mysigare kanske det blir att strosa runt bland affärerna utan stress? och vet ni...på onsdag är det 5 månader, weeei! :)
God natt gullis, och ni andra :D

Inga kommentarer: