måndag 25 maj 2009

nobelmiddag dot com

Herre min gud! Det är som om vi ska anordna nobelmiddagen här i morrn. Fullt shå - fullt hus. Morsan springer med dammsugan i ena handen och rör i grytan med den andra. Samtidigt ber hon på sina bara knän att jag ska "se över" mitt rum och snälla snäääälla.. kan du inte lägga på ditt överkast också, bara i morrn! Nu kanske ni är nyfikna på vad det är... hennes jobbgrupp eller vad det är, kommer hit i morrn på nån arbetsdag. Behöver jag nämna att hon köpt blommor för alldeles för många 100-lappar också?! Min mamma alltså!
Jag har i allfall gjort 1 /3 av vad jag ska, mina kinder kokar, likaså hjärnan, jag borde ut och springa, mamma är snart hemma igen och då blir det skinksmörgås på baksidan i detta fantastiska.. jaa... SOMMARväder :D
Lyckans!

Inga kommentarer: