måndag 6 juli 2009

before I die

Plockar undan lite, packar och sådär. Småler, vet att det bara blir närmare tågresan till Christian. Med honom mår jag som bäst. Du andas jag kärlek, då får jag beröm för den jag är, varm hud mot min och livet känns sådär underbart. Nu väntar bara en lugn och skön natt, 9-15.30 jobb och sen åker jag till Hallsberg. Jag trivs lite granna där, har blivit som mitt andra hem. Där finns inga måsten, där finns bara du & jag och vi gör precis vad vi vill med dygnets 24 timmar. Har en överraskning till min älskling, tycker det är som roligast att köpa något när man egentligen inte borde eller måste. Då köper man bara för att man vill, och för att man vet att den andre kommer uppskatta det.
Nu ska jag ringa han 0582an innan jag ska sussa. Måste slänga fram nå fina kläder att ta med, blir kanske bowling med brorsan, helene, farsan + hans nya i örebro på Onsdag. Kan bli kul att träffa dom igen :)

Förresten fick jag ett jättefint armband av christian i 6 månaders present. Får nog klicka en liten bild sen så ni får se :) Lyckans mig!

Vi hörs när vi hörs igen!

Inga kommentarer: