söndag 26 juli 2009

Nära döden upplevelse

Fy helvete - hjärtat i halsgropen, jag svär!
Jag och Christian var på väg hem i Fredags, ca 200 meter kvar till sista svängen in mot vårt hus. Som tur är kör jag i kanske 60 km/h eller något liknande..(brukar köra fortare där) så kommer det ett VILDSVIN på typ 200 kg och springer miiiiiitt framför bilen. Jag bara skrek och tvärnita, svinet snudda bilen där fram men sprang sen bara vidare. Jag var i chock och skakade som en idiot. Dels för att 0.01 sekund senare och vi hade totalkrockat - dels för att det där var det äckligaste jag NÅÅÅGONSIN har sett :O Trodde aldrig att dom var så stora fula och äckliga.
Men ni ska veta att jag lever, även om det är svårt att glömma och det spelas bara om och om i mitt huvud.
Jag har en bra plan, tror jag. Egentligen sjukt bra. Men.
Supporten här hemma är dålig, sjukt less!
Ska iväg och jobba kl 15 till stängning, blää!

1 kommentar:

kicki sa...

fiiiiiifan!! :O men fan vad tur att det slutade bra! :) vad har du för en snitsig plan då? :D pussis saknade bebbs! :*