torsdag 9 juli 2009

Hallåhey!
koka ihop lite god mat och hade en mysig lunch med christian innan jag tog tåget hem till Västerås igen. Mamma fiska upp mig på station och skjutsa mig till jobbet. Jobba 16.30 - 22.15, lite lagom sådär ;) I morrn väntar skjuts till flyplatsen sen ska jag jobba hela dagen, mest i minihuset :) sen ska jag hämta christian på station, jipii! Vi ska ha en riktig myshelg tillsammans utan några som helst måsten, underbart! Ska nog bjuda hem syskonen på mat på söndag tänkte vi :D morrn kväl lblir rätt så kort och lördag ska vi vara bara vi och äta lite gott och kanske drricka lite vin :)
Skulle bara uppdatera lite kort. och kolla mailen... MÅSTE sätta igång mer och ta tag i allt ang. skolidrotten på måndag! Passar bra när jag är ledig från maxiiii!

Inga kommentarer: