tisdag 21 juli 2009

Det finns dagar till sånt du annars inte hinner

Jag hade en fantastisk dag igår. Jag och mamma cruisa iväg till STHLM och Barkarby kring 11-tiden igår. Vi gick på deras sjukt stora Ikea, luncha och gick på outletet där. Sen stanna vi till i Enköping och shoppa lite till innan vi for hem. Så det gick lite stålar, men vad gör det när det är semester fast man jobbar?! På kvällen blev det fika med Alex & Sofie i hamnen. Sååå mysigt och så roligt. Sofie cykla hemåt vid 22 medan jag och alex höll i till 00-tiden då det var dags att avrunda. Mina pärlor det där.. huuur ska det bli när vi splittras till hösten. jag kanske i Örebro.. alex i Göteborg.. eller UTANFÖR!!! Sofie och stina till austalien, josefina till sthlm.. rest. kvar här.. det blir tufft!
Nu ska jag ta tag i kragen och springa en sväng. Vart faktiskt 2,5 km gång x 2,5 km löp / 4 gånger förra veckan. Dock för mycket godis och skit.. blir väl samma denna vecka. Så man håller på!
Jag skulle ju visa typ världens finaste halsband jag förälskat mig i. Ett svart flätat läderband med ett hjärta längst ner det står kärlek på. Inga krussiduller, stilrent och fint som fan - just the way I like it! Hittar ingen bild, och ingen återförsäljare här. Dock ska det finnas på två hjärtan på drottninggatan i Örebro. Jag ska bara börja älska mig själv först.

Inga kommentarer: