fredag 18 december 2009

back home for more than a week

Tjolahopp! Det här med bloggande går sådär nuförtiden, menmen. Gör så gott jag kan. Nu är jag på hemma-hemma-plan igen. Dvs. i Västerås. Och denna gång stannar jag ända tills nästa lördag, waaaaow! Dock kommer inte min söta lilla Christian förrän på Onsdag, dagen innan julafton. Det är ju typ JÄTTELÅNGT dit. Jag får försöka överleva och fokusera julmys, julmys,julmys och jobb jobb jobb såklart.
Idag har det bara varit ihopppackning hemma och slagit in en del paket. Sen bar det hitåt med tåget, kände mig förresten som en packåsna när jag gick dit ;P Sen vart det lunch på Hässlö Wärdshus med pappa, supermysigt! Och nu är vi bara hemma och eldar i vedspisen. -20 grader ute, och bara +16 på nedervåningen när vi kom hem, huvva! Kylan måste krypa in genom fönsterna tror jag :P I kväll ska jag träffa Alex & Kicki och det ska bli så jäääääääääädra mysigt! Längtar redan men vi ska inte ses förrän 8, huh!
I morrn blir det jobb och sen ska vi till farmor & farfar på skinkmacka, bläää! Hoppas det finns ost!
Inte många dagar kvar nu och julklapparna är det full koll på så det känns dunderskönt!!!
Vi hörs mina vänner!

Inga kommentarer: