fredag 11 december 2009

Väntar på en guldhelg

Nu är jag nytränad och faktiskt nysolad också, hihi! Och igår pallra jag mig ut och sprang, bra bea! GIH närmar sig, ehm,.,heh! Nu ska jag kasta mig in i duschen och efter det smattra ner 4 sidor rapport här vid datorn, vore skönt att ha den överstökad även om jag då är ledig på måndag också, har ju inget bra program att skriva i här :( NeDRANS! Så det är full fart här och livet rullar på och julen närmar sig med stormsteg. Har inhandlat en del julklappar men ännu saknas några som ska fixas i helgen, i allfall några av dom :) En del hinder har man stött på också men tur man har reservplaner!
Kl 18 ska jag möta upp Christian vid jobbet. Vi ska ta tåget till Västerås för en riktig toppenhelg :) I kväll ska vi till Jenny & André för att kika på Idolfinal och ha en riktig myskväll!

I morrn ska vi leta lite julklappar, fika med Sofie VK och sen hem till Nathalie & Henrik för middag & mingel. På söndag är det Lucia och då blir det väl först en lugn förmiddag, kanske åker ut en sväng med bilen, sen blir det luciakonsert i Domkyrkan och efter det familjemiddag i Gäddeholm. Blir många kring bordet, hihi :)

Näh, hopp in i duschen..! Hoppas det går lika snabbt att skriva i rapporten som i detta inlägg, I guess not :(

1 kommentar:

kicki sa...

är sofie hemma?!?! :)