tisdag 22 december 2009

Fruktansvärt god julstämning

Toppenstämning på jobbet och dagen bara svischa förbi :)
Nu är det bara en hel dag kvar till julafton. Det ska bli så fantastiskt underbart, precis som alla andra år. Men i år är vi hemma hos oss, allra vackraste Gäddeholm. Hela mammas sida är samlad, 16 stycken blir vi. Och äntligen..äntligen så delar jag julen med någon. Christian kommer hit i morrn och ska fira julen med oss. Har inte reflekterat så mycket över det förrän nu. Det verkar rätt stort att fira julen tillsammans. I vilket fall ska det bli vääärldens bästa julafton!
Nu ska jag snacka med krillebooi innan jag ska sussa. Kl ringer strax före 7 i morrn sen väntar nog kaos på maxi då alla får lön i morrn, tjooho! Sen ska det väl bara fixas lite vätska till juldagen och rimma lite på paketen. På kvällen väntar uppesittarkväll med hela familjen. Tjuvsmaka på godiset och skinkan som vissa tycker om tydligen. HÖH!
Ha en fantastisk jul om jag inte skriver nå mer!

Jag måste bara säga det igen, faaaan vad vackert det är här ute i Gäddeholm. Så änglarna gråter!

Inga kommentarer: