måndag 7 december 2009

Fullspäckat schema

Nu är "äntligen" två hektiska veckor över. Vart mycket med praktik, jobb ena helgen och möte den andra. Det var väldans tråkigt att lämna barnen på praktiken. Dom tyckte ändå om mig trots allt ( ;) ) Vi avslutade med en fin fika som jag fixat och jag fick fina julteckningar tillbaks:)
I lördags åkte jag upp till STHLM för att juleshoppa med min syster. OM det var mysigt! Strosa runt hela dagen, kafferepet såklart, en god luch, mer stros och shopping. Sen försvann jag iväg på Julbord med svenska skolidrottsförbundet. Fundera länge varför vi skulle ända ut till Almby men oooj så mysigt ställe precis vid vattnet. Sen for jag iväg in till stan igen för snabb styling med syster, en 2,25 % i våra tiny room och sen iväg till en toppenmysig bar i gamla stan. Drack några goda drinkar och skratta åt fulla människor, haha! På söndagen var det upp tidigt för att ha möte med SSIF. Gick helt okey men jag har halkat efter i min frånvaro tyvärr. Men det har ju varit en HELDEL annat under hösten.
Nu är jag som sagt hemma i Västerås. Tog en fika med Kicki när jag kom direkt från tåget och nu är jag hemma i Gäddeholm. I morrn väntar möte med en överläkare för att planera operation, ÄNTLIGEN! Så nu ska jag natta kudden,trött som stryk! Ska bara ringa min älskling som jag saknar vaaaaaaarje natt jag inte har honom gosandes bredvid mig. Inget slår en trygg famn när man ska somna.
Efter läkarbesöket ska jag träffa Jenny också <3 Ska bli suuuuuuuuperskoj!!!

Inga kommentarer: