måndag 6 december 2010

2 månader sen sist....

Skandal, igen!! Hela två månader sen jag skrev sist, herregud!

Har nog ingen koll på vad som hänt och inte hänt på senaste då jag har VÄLDIGT mycker runtkring mig just nu. Är på praktik och dagarna där kan vara som dag och natt. Ena dagen ligger all fokus på alla problem runtikring elever, lektioner som inte funkar osv. och andra dan så har man så fina elever så man bara vill krama om hela bunten!! Är på en 1-9 skola och har mest högstadiet i redskap och dans vilket vart en riktig utmaning. Dels för laddningen kring dessa områden och även min "bristande kunskap" men dansen har verkligen funkat över förväntningarna! Idag hade jag streetdance med 6-7or, 9or och 8or som funka skit bra. Kia var också där för att bedömma mig så de var kul att de funka även om jag hade en stor grupp om 30 elever i rytmiksalen. Iklädd WESC tröja, WESC keps och mina turkosa NIKE skor från London så var man ju halvt hemma hos eleverna redan från start. Sjukt kul att se deras engagemang att lära sig min påhittade dans!

Sen har ju Nathalies och Henriks Liten kommit ut, en liten Ludvig. Åhh han är världens goaste och finaste bebis! Jag är en stolt moster vill jag lova och älskar att mysa med den nya lilla familjen!


Och sen har ju mamma ääääntligen slagit upp portarna till sin affär. Å-kanten som ligger vägg i vägg med kalle på spången. Den e såååå mysigt där, man vill bara booa in sig. Jag säljer ju även mina bebiskläder där som jag ha börjat sy. Heartbeat Design heter det och ha gjort succé hos måna och mitt nästa projekt är att ta fram större storlekar då det är en stor efterfrågan på dessa. Spännande!! Får se om jag får ihop en liten kollektion innan jul förhoppningsvis.

Nu har jag vart krasslig lääänge, har jag inte tid med. Känns lite sämre idag igen efter de långa instruktionerna jag behövde ha på dansen men men...

Kollar på pensionärsjävlar med chrille i soffan nu, och sitter vid den bärbara för vår stationära har kraschat. Måste planera vå lektioner för 2-3or i morrn och duscha innan jag får släcka ner för idag.

Inga kommentarer: