onsdag 22 december 2010

Julklappar in i det sista

Har haft många idéer på senaste kring julklappar men tiden har stoppat mig. Kan inte folk bara trolla fram grejer, skulle jag vilja ibland.
Nu är jag hemma i västerås. Jullovet är ÄÄÄNTLIGEN här! Sitter och pillar med lite julklappar såhär sent :O Men allt ska va färdigt så snart som möjligt då jag inte har mycket ledig tid kvar här hemma.
I morrn väntar jobb på Å-kanten en sväng, träffa nathalie o Ludde samt jobba nightshift på Maxi. Ska nog gå de åh, repris på torsdag med lika mycket jobb, puh! Då vet man att man är människa i allafall.

Försov mig i morse, 2 timmar!! Så det var upp och kasta sig iväg, han med typ en puss med chrille, ogilla! Han kommer inte förrän kvällen före julafton men men,, vi får fira jul ihop i allafall och det är viktigast!

Nähh sängen strax kanske. Eller jag sitter redan i den med pappas behändiga jobbdator, VILL HA EN!!!

Inga kommentarer: