onsdag 8 december 2010

Barnbus och bajsblöja

Idag tog jag en sovmorgon till klockan tio medan Christian var iväg och tränade. Jag borde verkligen ta tag i träningen men jag kände att jag MÅÅÅÅSTE ha den här sovmorgonen för att orka. Jag är riktigt trött nu och bara längtar efter lite ledighet.
Kring tolv åkte vi in till Örebro för lite julklappsshopping! Vi satte i gång med en gång för att fixa till så många så möjligt så syster är check, bror check, kusiner check, det jag fått i uppdrag check, chrstians pappa check och christian handla även alla sina julklappar till mig, gaaaah spännande!!! Så hann vi med en lunch på stan också, vardagsmys! Strax före 17 åkte vi hemåt igen, satte på 2 maskiner och åkte iväg till Christians jobbarkompis som visserligen inte var hemma men hennes man skulle hjälpa oss med bilen. Så jag var inne och var barnvakt medan grabbarna mecka med bilen. Skulle vilja kasta ut den där bilen genom fönstret (om de nu var möjligt) De fixa med kylarvätskan och tanken/slangen/systemet runtikring, höll tummarna och åkte hem, vår bilresa på HELA 4 min, när vi kom hem var kylarvätskebehållaren nästintill tom, AJ AJ AAAAAAAAAAAJ! Så nu bli det verkstaden nästa, tjoooho!!!

Inga kommentarer: