tisdag 25 november 2008

Lättpåverkad

Bea fixar såklart!hihi!
Jo jag skulle i allafall säga att jag känner mig sådär lättpåverad igen! Jag vet varken ut eller in, vad jag vill och inte vill..blir lite svårtänkt då alltså! Nu har brorsan börjat snacka om en reseledarutbildning hos VING som jag kikat på för typ 1/2 år sen. Och när han börjar snacka så låter allting helt fantastiskt typ, tycker jag. Så nu är jag lite sugen på den där och funderar på om man kanske ska skicka in en ansökan :) Brorsans polare jobbar ju för ving så han hade snackat lite med honom om hur det där går till.. inside information, höhö! Nej men han sa iallafall att det var ett skit kul jobb, vilket det också verkar. hmm jag får väl fundera en sväng och se om jag skickar iväg nån ansökan. intervju och grejer i sthlm innan man blir antagen. Men visst fan vore det kul :D

Inga kommentarer: