fredag 14 november 2008

Where are you goin´?

Dags för ännu en helg uti avlånga Sverige. Förra helgen var det ju Umeå så nu beger jag mig åt motsatt håll - nämligen Malmö och även Köpenhamn(?) Får hoppas på ännu en spännande och givande helg, men sen ska det bli skönt att vara hemma några helger framöver, i allafall två :D Fast om jag bestämmer mig över ett möjligt jobb kanske jag måste iväg till Södertälje redan nästa helg. Does it never end? Tur man hinner hem och ladda batterierna i mellan åt också. Denna vecka har det även vart två möten under min uppladdning, pjuh! Nästa helg ska vi fira julafton i förtid med pappas sida. Hans bror åker nämligen till Venezuela med sin fru i 1 månad, LYYYX! Ska nog göra iordning "numero 3" till henne då hon hade önskemål om en beställning förut ;) Vet inte vilken färg bara, hmmm!

Dj Antoine - This time (L)

Inga kommentarer: