fredag 28 november 2008

Party party x 2

Först var jag osäker på min ansökan till reseledarutbildningen. Men när jag fick svar att man måste vara 21 så blev jag ju ledsen juuu! Så då visste jag ju att jag ville så då tog jag upp fighten igen. Så nu ska den skickas in igen, ansökan alltså, så ska dom kika på den. Awiiie! Tänk att få ha alla semesterfirare runt sig varje dag, dock ska jag försöka undvika "jeansmannen" eller hur kick ;)
Får väl hoppas på ett svar inom kort, party party!
Och i kväll blir det party, brorsan har fixat ett hotellrum åt mig på stan så det blir förkaka där :D AWIII!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, usch, svettiga jeansmän får du verkligen hålla dig borta ifrån!! :P Iih, vi syns snartis! :)

Pussis! :*

Jenny Ström sa...

fan vad nice med hotellrum och förfesta där ;) hoppas ni har skoj!