måndag 17 november 2008

Time is ticking

Mycket riktigt möttes jag av en ny vecka när jag vakna idag. Mesta dels tagit det lugnt men också hunnit träffa min favoritsyster Vi planera en resa till Funäsdalen och även struktur kring en företagsidé. Kommer bli awesome, i mina drömmar i allafall. Men funäs it is, mys mys. Fick även ta nya bilen till stan. Oj oj, syrran och jag cruisa runt cityringen men får planera en längre trip :P Skit cool och den går som ett skott i allafall, I LIKE!
Klockan ringer tidigt i morrn, ska till gymmet för att provköra ett nytt spinningpass, blir kul. Måste ju förnya lite så man lockar många besökare på just mitt pass, hihi! Rihanna, Chris Brown, Darin, Groove Coverage, Dj Antonie, Dj Mangoo, Lady Gaga mfl. Får se vilka som flippar och vilka som floppar i morrn. Sen ska jag direkt till Alex. Vi ska mysa och dricka thé i kylan, det är väl det mysiga med sånt här väder?! Nej det är faktiskt så att så länge det inte slaskar och har sig så är jag nöjd :)
Huvva klockan ringer om 7 timmar. Bäst man har laddat batterierna då vill jag lova.








Jag håller mina tummar för dig.


Inga kommentarer: