måndag 15 juni 2009

Fullkastrull

Upp och skjutsa pappa till jobbet i morse sen jobba 9-15 själv. Dagen rulla på hyyyyyyffsat men kunde vart bättre. Sen var det järnet hem för att hinna springa innan Saras kalas.Insåg att jag ALDRIG skulle komma ut efter kalaset :P Så en löprunda och sen iväg på kalas med tårta upp till halsen. Efter det några timmar med Alex, kicki och jossan på Lounch bar :) treeevligt
I morrn väntar extratid på maxi på min lediga dag...11.30 - 19.30 jippikajeeej! noot! Ge mig midsommar och en puss tack.
Som sagt full rulle från 7 i morse till nu då jag kom hem. Nu fattas bara en stund i telefon med min sötis innan dagen är gjord :)


Förresten ser det ut som Chris har doppat huvudet i foundation-burken på bilden nedan, konstigt! (Nu blir han säkert arg för jag sa så :( ) dono why men det gör ju faktiskt deee!

Inga kommentarer: