torsdag 4 juni 2009

På turné bland vännerna

En riktig vän-dag idag :D Brorsan var här kring lunch och snacka lite tills jag skulle vidare mot Jenny. Där drack vi kaffe och snacka en himla massa och uppdaterade varandra om livet, supermysigt! Sen åkte jag ner på stan för att träffa Stina & Alex på Cornetto, blev min favorit grillade kyckling smörgås :) Vid 20-tiden åkte vi hem till Sofies mysiga lya för ytterligare några timmars snack. Efter tio tog jag mig i kragen och åkte hem faktiskt. Nu sitter jag hemma nyduschad och har inte packat ett skit. Konstigt när huset är svinkallt och tvätten aldrig blir torr, får vänta tills i morrn bitti med det mesta. Vet vad jag ska ha så bara ner med skiten :) Ska vara hos syrran 07.45 så det blir tidig morgon. Nu ska jag ringa till min älskling och säga god natt, känns som en evighet tills vi syns igen :(
Han och jag var förresten på utklädnadsshowen på Rudbeck i går. ÅÅÅÅH gamla minnen, och många gamla vänner från rudbeckstiden stötte man på. Så lyxade vi med en lunch på Spicy hot och en glass i vasaparken bland alla utklädda studenter, mys dag sådär innan vinprovningen.
Vi hörs efter helgen!

Inga kommentarer: