tisdag 2 juni 2009

Ute på turné

Nu har jag äntligen landat i Västerås igen. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga.
I fredags efter jobbet åkte jag hem till Christian för en riktig myskväll. På lördagen blev det tidig morgon för stackars Christian som skulle jobba. Direkt efter det vart det snabb-styling för att sedan hoppa på tåget till Skövde. Väl där fixade vi en blomma och gav oss sen hem till Christians pappa Ronny och hans nya Karin. Vi käkade och pratade en massa, dom var verkligen jätte trevliga, pjuh.. tur det ;) På kvällen vart det Robinsson final och sen en övernattning hos dem. På söndagen vart det en kort tur på stan då vi inhandlade morsdag present och en tröja till mig :) Påvägen hem stannade vi i Laxå och hälsade på Christians mamma och syster. Gassade i solen, käka jordgubbar och spela boll på baksidan, uuunderbart! Sen åkte vi hem och drog en pizza innan vi sussa gott fram till 4-snåret då jag vakna upp med VÄÄÄÄRLDENS magsmärtor! Har aldrig haft så ont och önskar inte ens min värsta fiende det. Fy fan! Kunde varken stå, sitta eller ligga åt något håll, det blev inte bättre! Jag kämpa och stog ut i 4 h då det äääntligen vart lite bättre, jag låg blickstilla i dom där 10 minutrarna och bara njöt, sen kom det tillbaka, värre OM möjligt. Tårarna kom och det gjorde saken bara värre. Bara att bita ihop och pussa hejdå på Christian som skulle iväg och jobba. Han var sisådär sugen på att lämna mig. Får tacka syrran som jag ringde vid 4 tiden på morgonen och bad om råd :) Bääst! Så det blev att jag stannade en natt till och tog igen mig. Vågade mig ut i solen en litet sväng efter att jag sovit mellan 8-12 på morgonen. Sen kom Christian hem på eftermiddagen och vi käkade grillad kycklig och hade en superfin kväll tillsammans. Allt blir bara bättre och bättre mellan oss om ens möjligt. Jag förstååår inte :O Men jag är tacksam och njuter av varje dag!!!

Inga kommentarer: