fredag 12 juni 2009

A sister is like a diamond that you´ll keep forever

Sitter här i gästrummet och surfar på datorn lite. Känns helt okey att sitta här, verkligen. HAHA! Nejdå, men syrran ska upp och jobba 7, huvva! Och jag ska upp vid 9 för att fixa det sista och mig själv inför kusin Michaelas studentfirande :)
Hur som helst har jag och syrran haft en supermysig kväll med lite shopping på hälla och efter det blev det ceasar sallad, annanas och naturgodis här hemma i soffan. Som vanligt har vi luftat tankarna och filosoferat kring hur det var då - nu och sen. Intressanta tankar.
Och det lilla extra idag var ju också Jenny som kom ut och hämtade strandsatta mig i Gäddeholm :D Åkte ner på stan och kika lite, sen blev det några mysiga timmar på Wayne´s.
Min lilla Christian har druckit öl i kväll med bästa polarn så nu har jag lagom nattat honom över telefon och kan sova själv. HAHA, nejdå, Riktigt så illa var det inte. Sista dagen för honom i morrn innan ledighet, stackarn jobbar så han har upp över öronen att göra!!!
Nu ska jag knyta blågula bandet kring flaskan och krypa ner i sängen.

Vi säger god natt för idag och tack för en underbar dag!

Inga kommentarer: