onsdag 24 juni 2009

Shine for me

Blev en tidig morgon idag. Kikade på mobilen med trötta ögon när den ringde men några sekunder senare studsa jag upp ur sängen då jag kom på att klockan ringt för att jag ska upp och hämta christian. idag kom han så tidigt som 08.59 eftersom jag började jobba kl 15.30:( Hämtade i allfall upp honom, åkte ner till hamnen och bredde ut en filt, sen åt vi en underbart mysig frukost jag inhandlat innan och gjort i ordning :) Sen var vi ute och greja lite innan vi åkte hem hit. Blev några mysiga timmar och mat innan det var dags att åka till maxi och jobba. INTE kul när min christian var här, åååångest! Han åkte i allafall ner på stan och träffa Henke och fixa present till mami innan han åkte hem. Tur vi ses på fredag igen :D Då ska vi fira nått speciellt ;)
Nu har jag jobbat 15.30 - 22.15, rätt seg i kolan! Ska gå och äta min macka som ligger och väntar på rummet, så ska jag ringa chris en stund sen blir det sooova. I morrn är jag ledig och på kvällen ska jag grilla med mina allra bästa :) På dagen blir det fix & steka i solen :D

Inga kommentarer: