måndag 22 juni 2009

The summer has arrived

Äntligen...äntligen! Har sommaren kommit till Sverige och framförallt till Västerås, wooho! Hann steka en timme eller så i solen idag innan jag tog mig i kragen och knöt på mig dojjorna för att ta en sväng innan jobbet. Halvvägs hade jag enormt ont i fötterna och skavsår som hette duga :( Vela fram och tillbaka om jag skulle fortsätta på nästa halva eller börja springa hemåt men tänkte äh h vafan, jag får ju skavsår i vilket fall, så jag fortsatte. Hann upp för backen precis där och mötte en söt liten saftig orm slingrandes rätt emot mig. Jag vände på galoppen och sprang hemåt vill jag lova!
Från 15-21 har jag jobbat. 15-19 i minihuset, och ja - det finns fan folk till allt!!!
I morrn väntar ledighet och stek med min kompizzz alex!
Puss ciaaao!
.........................Fyfan vad jag saknar dig gullis!
.....................Men snart ska det vara du och jag föralltid :)

Inga kommentarer: