söndag 26 oktober 2008

Hide and Seek

Vart tog den där fotbollsgalna Beatrice vägen, som alla visste vem det var, som hade fullt ös från morgon till kväll, engagera sig i allt och tacka ja till grejer så hon hade upp över öronen att göra?!
Ja jo.. jag var på Milan-Inter och det var typ det BÄSTA ever. Ja jo.. jag ska ju bort 3 helger i rad nu med Svenska skolidrottsförbundet; Oslo-Umeå-Malmö/Köpenhamn. Jag är nog fortfarande den där fotbollstjejen som nu ska resa runt från sveriges syd till sveriges nord och över till grannlandet inom tre veckor. Jag finns ju där fast jag inte ser det. Även om hon finns där, så ska hon snart också finnas i mina ögon. Undrar vart hon försvann.. vart jag liksom ska börja? Jag minns när jag starkt märkte av att syrran börja hitta sig själv. Tyckte det var sjuukt häftigt eftersom jag var väl sisådär 16 bast kanske och tyckte säkert PRECIS som henne. Jag är nog på väg att bli den jag alltid kommer vara. Orkar bara inte vänta på processen. Mamma berätta om saker som jag alltid mått bra av / gjort / sett som jag varit på osv. Jag ska nog ta tillbaka dem grejerna, det verkar smart :) Där finns nog grunden till jag. Gud vad jag drebblar nu...om nån läser fattar du säkert typ NOLL...osammanhängande, hopp hit och dit, huvudsaken jag vet.
  1. Finding Bea
  2. JOBB




There she is ---> my little cool girl.

Inga kommentarer: