måndag 27 oktober 2008

Utmaning

I mina jobb ansökningar smörar jag med meningen "...vardagliga utmaningar ser jag som något positivt och en drivkraft.." (gud vad klockan är för mycket för att jag ska kunna formulera den rätt..typ så i allafall) Var i allafall på spinning idag igen. Det igår va lagom jobbigt och kul, det idag? Jag trodde jag skulle DÖ efter första låten. Jag är nog trots allt en fighter och psyket hänger med bara jag vill, vill, vill! Still goin´ strong även om benen väger bly!! Ska skjutsa pappa till jobbet i morrn och träna efter det. Blir en utmaning i sig att ta sig upp så tidigt, haha! Tänk när jag på min enda sovmorgon i hela tvåan åkte och träna på morgonkvisten, sjukt! Som sagt min drivkraft :)
Nått som jag borde få bragdguld för är min Latte på Cornetto med mig själv. Yes ni läste rätt. Min fobi ever och känslorna som väcks inom mig när jag ser nån sitta och fika/äta själv på stan. Vet inte varför, it´s just not right! (gaaah jag börjar låta som vår "bloggkung" kicki..kolla uttrycken) Jag satte i allafall mig i ett hörn på mitt favvo-ställe och inväntade mamma. Det var i lördags efter högskoleprovet förresten. Det var över mina förväntningar och faktiskt lite mysigt nu när höstens mörker börjar lägga sig över stan. Sitta och filosofera lite grann sådär. Så nu kan jag bocka av "ensamfika" Catchiiiing!
shiiet scrubs har börjat, my fave! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, du har tamejtusan rätt hörru! "kungens" uttryck.. omg.. menmen, vi blir ju gladare av det! :D å duue, du får skicka hela mail-adressen sen om inter, wohoo.. och hörru ensam-fikaren, sov gott! :)