fredag 24 oktober 2008

The magic number

2.0 skulle sitta sådär underbart fint. Men det är väl så sant som att jag svävar på rosa moln. Ja som sagt.. the test with a big T tomorrow morning. Har inte kunnat släppa övningshäftet än eftersom jag mer än gärna vill höja mig. (who doesn´t?) Och jag känner väl att jag inte läst tillräckligt med tips & knips än. Ska läsa en liten stund till och kanske kanske se vem som åker ur idol om jag törs vara uppe så länge ;) Klockan ringer nämligen vid typ 06.30 i morrn, woooho! Idag har jag känt mig som en husmor och har väl typ vart "mamma" för en dag, fast utan barn då. Jag har ju faktiskt nog med att hålla koll på mig själv :P Vattnat blommor hos syrran som är bortrest, städat och storhandlat på Maxi. Hej och hå! Att storhandla och yra runt med en kundvagn vid 16tiden en löningsfredag var ungefär som att köra "radiobilarna" på Gröna Lund. Efter att ha lastat av all mat hemma och rensat kylen på gammalt så mötte jag upp mamma på stan. Vi gick ut och käka och hade det alldeles supermysigt :) Dags att vässa iordning pennan. Önska mig lycka till i morrn!

Inga kommentarer: