fredag 17 oktober 2008

Vart är världen påväg?

Förra helgen var jag och mamma ute och cruisa i stan. Observera FÖRRA helgen. Iallafall så åkte vi förbi "Nisses" och gissa vad dom stog och plocka upp om inte JULGREJERNA! helt galet! Min haka slog i marken och handen slank ner i jackfickan. Mamma vände sig mot mig och sa; Tänk inte ens tanken att ta ett kort! Sånt får man inte göra." Äsch tänkte jag..hon hittar på så mycket min mamma :p Så jag tog ett kort för att dela min chock.
Well well nu bär det hem till Jenny & André för Idolkväll och mys, weei! "Feel the love" har spelats om och om igen i mina högtalare, man hör inte när den slutar utan slutet och början går ihop. Men nu har jag insett att jag lyssnat på den sen jag satte mig här. haha! Ciao ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är dags att börja pynta!!jag har redan gjort det i mitt rum!:D julen<3