onsdag 29 oktober 2008

Vida världen

Väskan är packad. Tåget går om 9 timmar. Herregud! Better get packing! Jag blir ju nervös så fort jag måste åka tunnelbana själv i stockholm. Nu ska jag till ett land där alla förstår mig men jag förstår ingen. Jag tror den meningen sa allt om hur det kommer gå. Ska bli spännande faktiskt... utmaningar är ju min drivkraft? Snabblärning i Norska i 3 dagar om inte annat. Hoppas det inte blir några förseningar eller så. Jag och resväskan ska på momangen åka på inflyttningsfest när vi entrar Sverige igen. Får ju träffa min solstråle Sofie igen förhoppningsvis. Om jag hittar på henne :p hihi!
Fika med syrran och brorsan på Cornetto idag. Och innan det en liten shoppingrunda med syrran. Blev en very nice jacket, ett par höststövlar och nya leggings. Såna behövs nästan alltid, knaaas!
Hej då, Hasta Luego,ciao och allt det där!
VILL TILL THAAAAAAAAAAAAAAAILAND!
allt känns faktiskt lite bättre redan nu.

Inga kommentarer: