onsdag 15 oktober 2008

Update

I fredags var jag ute och käka med syrran. Hel mysigt, verkligen! Så svängde vi hemåt vid tolv snåret efter några timmar på Varda. Dom har ju stans bästa Strawberry daiquiri :)






Kaaanon väder igår så jag drog till Björnön med Alex. Vi promenixa runt 5an och satte oss på en brygga i solen och tog en fika. Wonderful! Det var nästan som att våren va påväg. Observera RYGGSÄCKEN som ligger packad på golvet. Gulligt att vara skogsmulle ;D




Idag var jag på Irsta gården. Mamma lockade dit mig och jag kan väl säga att jag, mamma och pappa drog ner medelåldern, då äre illa! Men när jag fick involvera mig i mosters blomsterarrangemang så blev det genast roligare. Typ heeeela släkten på mammas sida har floristskills, utom jag! Så det var väl dags. Efter mitt första konstverk så hävdade jag mig som en femåring. "kolla mamma va fint" "kolla vad jag har gjort" "blev de fint" osv. HAHA!

Inga kommentarer: