lördag 4 oktober 2008

Same but not the same


Visst är det färskpasta och visst är det pesto från Maxi´s delikatessavdelning, men inte fan smakar det som i Italien :( Sjuk idag, typ i allafall! Vakna med helvetes ont i halsen så det var bara att smaska i sig Strepsil och thé, mums! Men när jag blir helt frisk igen så kanske jag får den där kicken man brukar få efter sjukdom " ahh-jag-vaknar-upp-ännu-en-dag-helt-frisk" Hoppas det är värt det :) Igår var en galet mysig kväll med mina pärlor. Sofie är nämligen hemma från Norge en kortis så vi passade på att mysa vi som kunde. Snurra hem hit till Gäddeholm vid 3-snåret och höll på att klippa en räv! Nu är jag chaffis åt mamma och pappa som är på stan och käkar så inväntar deras hemkörning sen blir det till att träffa Jenny som jag inte sett på länge. Var även duktig och framkallade kort för 270 spänn häromdagen. Så nu har jag ett stort projekt framför mig att göra ett album :) Snart har jag en saftig låt som ringsignal.. den hörs på en utav San Siro klippen :D Dags för en ny halstablett! Ciao ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vare lunchen at Josefina's? :)