torsdag 9 oktober 2008

Skjut mig

Varför varför varför ska man skjuta upp saker och ting? IDAG sa jag upp telenor...IDAG! Dagen efter jag fick min telefon från "3" så försökte jag säga upp mitt gamla abonnemang men de vägra eftersom pappa står på det och måste vara med / ringa support. Så då gick en vecka ungefär och jag tänkte shiiet nu måste jag ju. Och stupid jag kommer bara på det när jag typ ska sova, när pappa är på jobbet eller liknande. Nu den här veckan har jag bara tänkt att papi typ kommer döda mig för att jag inte fixat det redan. Så i allafall ringde vi idag och abonnemanget slutar i början på januari, woops! Tur att jag har två månader gratis av "3". (dock har 3 veckor redan gått) Jag förklarade för papi varför det blivit som det blev och han höll med mig när vi faktiskt första samtalet blev bortkopplade. Fast det låg nog tyvärr lite hos mig och inte bara hos Telenor. Iallafall I HATE THOSE GUYS! aldrig mer! Så ringde jag och sa upp mammas telefon hos dem också, hhii! She´s one of me soon :D
AMS har väl också legat lågprio, har tänkt att jag hellre söker jobb själv. Men nu har jag nått den gränsen att jag fattar att jag aldrig kommer gå in 110% förän det står 0 kr på mitt konto, NOLL! Så idag var jag och Alex där :) Vi skulle skriva i nå tjaffs på internet och fixa anställningsbevis + meriter och komma tillbaka nästa vecka förberedda med papper och grejer. Jojemänsan!
Gud vad det är en dålig egenskap att man skjuter upp grejer. Det är en hemlis! Fan om mitt nya jobb får reda på det, hihi! Nejdå..men jag är sån när det bara skadar mig själv och ingen annan. I think and hope!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, welcome to my world. studenttackkort? vad är det liksom? :S He he..