onsdag 28 oktober 2009

10 underbara månader

090127
I går var det hela 10 månader sen jag och christian blev tillsammans, helt fantastiskt va tiden går. Tyvärr jobbade han sent igår men jag förberedde med tända ljus längs hela hallen in i sovrummet och rosor till det. Bjöd på räkmacka och hallsoda och pratade i timmar, den mysiga kvällen avslutades lite sent men helt klart värt.
Idag var det dags att upp och skutta för mig. Seminarie 08.15 - 11.45, Christian lyckosten var helledig idag. Vid 12 mötte han upp mig inne i stan i Örebro och jag hade en aning om att något lurt var på gång. Han höll i en kasse som det "absolut" bara låg kalsonger i,höhö. Vi gick och satte oss på ett supermysigt fik (nya favoriten) och tog sedan en mysig sväng på stan. Innhandlade present framöver och faktiskt årets första julklapp, woaw woaw woaw! Sen åkte vi hem och christian skulle cykla hem före för att förbereda (?) sen ringer han upp mig på min väg hemåt och berättar att kassen med kalsonger och min present är borta. Kvarglömd på tåget. Han ringde och jag sprang tillbaka för att möta upp tåget som vänt i Laxå. Ren tur att konduktören hittat kassen. Pjuh. Sen kom vi äntligen hem. Jag fick ett par SUPERFINA örhängen formade som hjärtan i ljusrosa från det nya märket EGO :) Sen slockna vi 2 timmar i varandras armar, ingen klocka här på en slödag som denna. Superskönt att bara göra som man vill. Sen laga vi tacos, kolla bonde söker fru och oskyldigt dömd. Nu kollar jag läget här, laddar för att tapetsera med pappa i morrn :) Och ja... nu hoppas jag på en massage innan läggdags för att göra denna dag komplett, hehe!
Ciao ciao!

och som pappa sa: HAHAHA jaaaaaaa klart man ska fira 10 månader herregud, och nästa månad är det ju liksom 11... dvs. 2 ettor, så det måste ju också firas!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAH typiskt pappa!!!;) /N