fredag 9 oktober 2009

Jämförelsevis är du sämre än en snigel

När man sätter sig här är man klippt. Den här datorn är så jäääävla seg och sväljer all min tid som ett stycke kött. Om 2 timmar kommer Christian hem. Vi ska ha fredagsmyyys så jag borde ställa mig och steka fläskfilén så den kan stå och möra till sig :) I kväll blir det Idol och Johan Falk nr 4, muuums! Satt och häcka framför filmtoppen.se för att få tag i den i rättan tid :)
Full fart på praktiken har det vart hela veckan vill jag lova. nu har jag lärt känna barnen, vet vad som gäller och så så det känns faktiskt riktigt bra. Igår rättade jag deras matte diagnos, duuuktiga barn det där :) Men jag är självfallet helt slut efter denna vecka och en sväng på Hallsbergsmarknaden som barnen tjatat om for ever. men men.. bor man i en skithåla så gör man :P
Får se vad som händer i helgen. Hade planerat in en helhelg med småkusinerna men det sket sig i sista sekund, saknar dom små liven!! Blir en annan helg, I hope!!
Fläskfilén var det....


1 kommentar:

kicki sa...

är det den där dumma bloggen på bilden som tar upp all din tid? ;)