måndag 19 oktober 2009

Är det nu man ska skämmas?

Att det var sååå länge sen jag skrev kunde jag inte tro. Nu har jag väl tappat mina två stammisar säkerligen. Livet rullar på av bara farten och det hinner gå en hel vecka till från då man kom på att man inte hört en av sina bästa vänners röst på säkert en månad. Var tar tiden vägen, vart är dummen jag måste få ur arslet för att ringa. Förstår ingenting - vet bara att jag inte vill att det ska vara så, jag är ju inte så, och jag mår framför allt inte bra av det :( Ändring på det. Nu har det vart många helger här i Hallsberg så ja.. faktiskt äntligen ska jag åka hem till Västerås en sväng. Tyvärr ska jag jobba hela fucking lördag men det är ju fina pengar man faktiskt slipper låna från dyra CSN. Och på lördag.. ja då ska jag träffa Aaaaaaaaaaaaaaaalex! wiie! Och förhoppningsvis Kicki, det har vi bestämt, fast hon vet inget ännu :P
Annars då.. praktiken går bra, dagarna rullar på, gör inte alltför mycket, egen idrottslektion på onsdag, känns både spännande och skit, får nog koll på det där i morrn. Känner mig stressad över uppgiften, jag är segstartad och nu börjar det bli bråttom!! Vi har kommit igång med träningen bra här i familjer ellström/eriksson. Var i väg till gymmet nu i kväll faktiskt och jag är tillbaks på 40 kg max i bänkpress, det var kul :) Så nu jeflar! ;P
Det får vara allt för nu, vi hörs!

1 kommentar:

kicki sa...

Haha jaså så det ska ni? ;) Det dumma är ju dock att lördag inte är någon perfekt dag att träffas eftersom jag ska skriva 2.0 på ett visst prov då! Men hör av er om mer info så ordnar det ju säkert sig! Är iaf ledig på söndag också! :D Och neeej, om jag är en av stammisarna så finns jag kvar, vaaarje dag dock med klen uppdatering från din sida! ;) Pussss! <3