torsdag 29 oktober 2009

På besök i mitt andra hem :)

Blev en trip hem redan i dag för att jobba i morrn och på lördag. Passade på då jag kunde hänga på pappa i bilen eftersom han vart hos oss och tapetserat heeele dagen. Det vart bara sååå snyggt. Pappa och jag funderar på att öppna eget.
Har ångest över tentan, jag tar inte tag i det. Förmodligen för att jag inte vet hur. Ska läsa igenom min VFU plats sekretess broschyr och se om ja blir nå vettig. Ska gå igenom en gammal tenta i morrn och se om jag ens har svaret på en underfråga i den. Probably not! Kanske hinner slå upp ett svar eller två, hmm. Nu lät det nästa lite strukturerat... men det är det INTE, så förlåt om det lät så. Ledsen på mig själv, varför kan jag bara inte....!
Nu ska jag gosa ner mig i sängen och ringa god natt till christian innan jag ska sjunka in i texterna, yawn! Jobb 14-20 i morrn, 08.30-15.00 på lördag sen ska jag hem och ha myshelg med christian :) Sen är det full fart mot ny vecka - livs första tenta och sen fest hos Jeeehny! fett me kul!

Inga kommentarer: