onsdag 21 oktober 2009

training

Tjo hejsan!
Sitter här nytränad & nyduschad... och svinhungrig. Jag tror Christian har drunknat där inne i badkaret så jag får väl börja med pannbiffarna själv. Känns som HUNDRA år tills maten är klar. Även om man är helt slut efter träningen så känns det skönt att vara igång :) Var faktiskt ute och sprang igår kväll när Christian ändå jobbade sent. Sen blev det såklart desperate och några mysiga kramar. Belöning, yes sir! Idag vart det gymmet och avslutning på bandet, kul det med när man är laddad.
Två dagar kvar på praktiken. Tråkigt på ett sätt, skönt på ett annat. Hade min idrottslektion med dom idag - gick lysande faktiskt och alla barn gav mig två tummar upp.. eller ja, en hade dem på sne, huvudsaken att ingen pekade ner, hihi! Och sen fråga dom om jag inte kunde hålla fler lektioner, om dom kunde köra det vi gjorde idag fler gånger osv. .. tar jag som ett bra betyg!
Näää nu dör jag snart, maaaaaaat!
Längtar tills helgen då jag ska få träffa famiiiiiiiiiljen igen och Alex som det var så länge sen jag såg :( :D

Inga kommentarer: