torsdag 1 oktober 2009

Avund

Vi var på stan igår och köpte en skiiiit snygg jacka till Christian. Mörkblå Elvine jacka - mysfaktor 10 och jag kan meddela att min nyklippta älskling var sjuuukt snygg i den. Jag vill också ha en sån men jag tror inte budgeten håller för det :/ Var en riktig mysdag i går i allafall. Förutom föreläsningen på 4 timmar där på morgonkvisten men men. Det kompenserades med en tripp på stan, hämta äääntligen hem cykeln från Örebro och avslutning med taco- och myskväll :)
Nu har jag precis skrivit klart en uppgift. Skulle reflektera så jag satt och skrolla lite i barnkonventionen via datorn och sen kraffsa jag ner något på ett A4, blir nog bra. HAHA!
Sista dagen i skolan imorrn sen är det praktik i 3 veckor här i Hallsberg. Ska dock skriva på en uppgift samtidigt men jag hoppas det inte blir alltför jobbigt. Ska bli spännande att träffa barnen. Hoppas dom är söta och älskar mig redan första dagen :)
Tänkte ta tag i disken och få nån ordning på alla grejer som inte ligger där dom ska :/ Sen blir det nog mat och höra med Christian om kvällens planer. Idol & lyxfällan är givet så det är väl nått innan det.
Puss & kram

Inga kommentarer: