söndag 11 oktober 2009

Toppen helg

I fredags var man helt slut efter en veckas praktik. Laga lite god fläskfilé och potatisgratäng tills Christian slutade jobbet. Tvättade också en del :) Det blev en riktig myskväll med god mat, delvis Idol och även Johan Falk nr 4, we like!
I lördags sov jag ut läääänge medan christians klocka ringde kl 07.10, upp och jobba, stackarn! Vid tolv kom Jenny och André hit. Visa lägenheten, snacka lite sen inhandla vi lite mat o sånt till vår taco-middag. Vid 14 kom christian hem så då satte vi full fart i spis och knivar. Stört gott och sjukt mysigt att ses :) Sen käka vi lite efterrätt och snacka skit i vardagsrummet och vid 17-tiden bar det hem igen för dem. Christian & jag hyrde Johan Falk 3 som vi kollade på efter fotbollsmatchen. Jag förtränger fortfarande att vi till 99,7% är ute ur VM, det finns inte!!!
Idag sov vi länge och tog en riktig mysmorgon. Sen stack vi iväg till gymmet och körde ett rejält pass. Sen posta vi hem mammas tröja och handlade lite på Ica. Nu har vi nyss käkat taco-resten, lika gott i dag :) Christian sötisen står och diskar för fullt. Jag skulle bara sätta mig och ta det lugnt tyckte han. Sööt. Snart ska vi spela need for speed och ladda för ensam mamam söker. Äta lite lite godis och hoppas på ett nyttigare liv med mer träning from. i morrn. Bara hålla tummarna.
I morrn ringer klockan för ännu en dag på Långängsskolan!
Nu ska jag pussa på min diskmästare, vi har haft en toooooooooppen myshelg!!!

Inga kommentarer: