fredag 20 februari 2009

Äntligen fredag

Som jag har väntat. Chokladpralinerna är slut. Dagarna är slut. Väntan är slut. I kväll kommer min gullis. På måndag åker vi till London. Och på torsdag åker han hem igen. Så det blir nästan en hel vecka. Sen åker jag till Christian till helgen för att träffa hans mamma och även bowla med brorsan hans och Helene :)
Jag har fått för mig en ny konstig grej, när jag har tuusen andra grejer att göra, eller när jag har bråttom iväg, som vanligt! Då ska jag plötsligt prova massa kläder som bara hängt i garderoben oberörda en månad eller två. Nu börjar i allafall jag fundera över våren och vad man har och inte har. Jag har verkligen sett skit tråkig ut dom senaste månaderna då jag inte kunnat köpa saker jag verkligen vill ha, men det ska vi nog ändra på snart. Får i allafall en liten lön denna månad, hurray! Visst går en del till London, men förhoppningsvis inte bara på mat utan kanske en tröja eller två :) Hitta en rätt schysst kavaj i mammas garderob som hade randigt innertyg som blev perfekt snyggt när man kavla upp ärmarna, hann dock inte fånga det på bild då kameraobjektivet gick sönder på min kamerafan så nu är jag arg som ett biii, ja ska ju fota snygga grabbar på fotbollsplanen på Tisdag.
Näejj.. nu kommer papi snart hem med min favorit pizza - Princess YUM YUM! Ska spara en bit till Christian, då blir han nog glad! I kväll blir det väl som alla Svenssons en let´s dance kväll, jag brukar tappa intresset rätt fort måste jag säga.

Inga kommentarer: