onsdag 11 februari 2009

Tänkte inte riktigt på de´!

Klockan ringde vid 9 i morse så det var bara att stiga upp och göra sig redo för en ungdomsträff på AMS, jiiippi! Vissa mer begåvade än andra, vissa mer sociala än andra. Frågorna som handledarna ställde fick ingen vidare respons från gruppen, bortsett från en tjej då som svarade på ALLT och faktiskt lite till. Stööörande. Så nu vet vi alla hennes livssituation, att hon fick ta bort sina piercingar, färga om håret, och om socialen hit och socialen dit, hej & hå säger jag bara. Efteråt så fixade jag i allafall mina betyg hos nån handledare där så det var ju bra i allafall. Sen gick jag till Swedbank för att kolla om jag kunde ansöka om VISA kort. 120.000 i årsinkomst är en säkerhet dom kräver, jag svara med att jag skulle hem och räkna på det för att sen återkomma. Borde jag sagt att jag nyss kom från arbetsförmedlingen? HAHAH!
Nej nu ska jag pilla bort morötter mellan tänderna sen ska jag åka och hämta Christian på stationen, yeaaahj!

Inga kommentarer: