måndag 9 februari 2009

Find me a cure, fast!

Vad är botemedlet till en rejäl förkylning egentligen? Jag har käkat en årsförbrukning halstabletter, snutit bort en halv regnskog, druckit en hel sjö, ätit abrakadabra tabletter från apoteket och haft uppvaktning hela helgen. Mår jag bättre? Synd att säga men typ NEEEEJ! Rösten blir fortfarande hes när jag pratar en längre stund och man förstår väl ungefär hälften av allt jag säger då jag bara kan uttala hälften av det svenska alfabetets bokstäver, så visst fan är det synd om mig. Jag ska tycka synd om mig själv fram tills onsdag har jag bestämt. Är det inte bättre då så vet jag nån som går i taket.
ALLT är i allafall fixat till bröllopet nu. Var på Hälla och fixa det sista med syrran idag och så ringde jag även Josefina som ska fixa våra naglar, hihi! Christian prova hela sitt nya kit när han var här. Guuuuud så fin han var :) Det kommer bli en perfekt alla hjärtans dag!

Inga kommentarer: